
Klachtenprocedure
Wat doet OpGroen met uw klacht?
Wij streven ernaar dat u tevreden bent over OpGroen en zullen ons uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast zien wij uw klacht als een kans om onze dienstverlening te verbeteren.
Uw klacht wordt geregistreerd in ons klachtenregistratiesysteem en wordt behandeld door een persoonlijke klachtencoördinator. Deze persoon zal in overleg met de betreffende afdeling kijken naar een passende oplossing voor uw klacht.
Binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mocht er meer tijd nodig zijn voor de afhandeling, dan wordt u hierover geïnformeerd.
Waar kunt u terecht?
Heeft u klachten of bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Maak dan gebruik van onze klachtenprocedure (externe website). Hier vindt u alle informatie over hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij hiermee omgaan.
Wij nemen uw feedback serieus en streven ernaar om samen tot een passende oplossing te komen. Uw tevredenheid staat bij ons voorop en we stellen alles in het werk om eventuele problemen op te lossen.
Bent u nog niet tevreden?
De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door OpGroen. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Kifid. De Geschillencommissie van het Kifid doet meestal een bindende uitspraak voor beide partijen. Meer informatie over de werkwijze en de procedure vindt u op de website van het Kifid:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel: 070 333 8 999
Website: www.kifid.nl
Indien u niet tevreden bent over de afwikkeling van uw klacht met betrekking tot de uitvoering van uw zorgverzekering, dan kunt u met uw klacht terecht bij:
Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekering (SKGZ)
Postbus 291
3700 AG Zeist
Tel: 088 900 69 00
Website: www.skgz.nl